learningandfinance.com


Electronics

Dow Jones Reports Google Bought Apple Due To 'Technical Error'

Share
The silhouette of Tim Cook chief executive officer of Apple Inc. is seen as he exits the stage during the Apple World Wide Developers Conference in San Francisco

"Obviously Google will move into Apple's fancy headquarters", the article adds, to which Google employees respond with, "Yay".

So when the Dow Jones newswires reported today that Google was acquiring Apple for $9 billion, many simply thought that something was wrong over at Dow Jones, instead of believing that this could actually be true.

In addition to launching a tech battering ram on Apple's iPhone line, the company also announced Google Home Max, a speaker with a build in virtual assistant that targets Apple's recently announced HomePod in both price and functionality. No, it's fake news, and we don't have Facebook to blame for it, or at least not directly.

"In a surprise move to anyone who is alive, Google said it's going to buy Apple for $9 billion", read a report by Josee Rose.

'Klopp under no pressure' - Purslow
With United and City neck and neck at the top, this season could yet produce one of the most exciting finishes to a PL campaign. The Red Devils haven't played against a title contenders team yet in the Premier League.

Vegas Shooting Victims Sue Bump Stock Maker
Slide Fire, which was selling bump stocks for up to $400 before suspending sales, did not return messages from CNNMoney. The physical injuries are staggering, and we know the emotional injuries can be equally severe and long term.

Israeli politicians irked by Trump's embassy move delay
One official said Trump "has made clear that unrestrained settlement activity does not advance the prospect for peace". During the interview with Huckabee , Trump was cagey about what the deal entailed but hopeful that it could be struck.

The story claimed that Apple founder Steve Jobs put the purchase price-an absurdly small $9 billion-in his will. "Google Chief Executive Larry Page had secret talks with the now-deceased Steve Jobs in 2010 to firm up the deal".

Dow Jones regrets the erroneous headlines published on its Dow Jones Newswires this morning between 9:34 and 9:36 AM ET. "Due to a technical error, a stream of test data was inadvertently published", the spokesperson said, in a statement.

The company issued a statement to dedicated Apple site 9to5Mac, which first reported on the drama.

Dow Jones has since put out a statement saying that the freakish, now removed, headlines were the result of a "technical error". "We apologise for the error".

Share